Начало на дейността си като счетоводно предприятие, СЧЕТОВОДНА КАНТОРА „РАЛИЦА“ поставя в началото на 1993 година. Нейн основател и управител е Стойно Димов. Офисите на фирмата са разположени в гр. Добрич и гр. Варна.
СЧЕТОВОДНА КАНТОРА „РАЛИЦА“ е редовен член на АСОЦИАЦИЯ НА СПЕЦИАЛИЗИРАНИТЕ СЧЕТОВОДНИ ПРЕДПРИЯТИЯ .
В нашите офиси работят над 30 висококвалифицирани специалисти. Първостепенна задача е повишаване квалификацията на служителите и запознаване своевременно с промените в законодателството, неотменна част от това е и посещението на конференции и семинари.
Повече от 26 г. ние работим, отчитайки спецификата в дейността на всеки наш клиент доверил се на нашия опит в извършването на счетоводната отчетност и придружаващите счетоводни и административни услуги, придържайки се към критериите за конфиденциалност, делова етика, професионално и отговорно отношение.
Клиенти на СЧЕТОВОДНА КАНТОРА „РАЛИЦА“ са над 550 фирми с разнообразен предмет на дейност (производство, земеделски производители, търговия на едро и дребно, услуги, ресторанти, туризъм, медицински услуги, строителство, софтуерни услуги, организации с нестопанска цел и др.), благодарение на изградения начин на професионално комплексно обслужване нашите клиенти непрекъснато се увеличават. Ние се стремим бързо и ефективно да решаваме възникналите проблеми, което позволява на нашите клиенти да съсредоточат усилие за осъществяване на своята дейност.
При нас Вие ще получите бързи и компетентни консултации по текущи счетоводни и данъчни въпроси. Разяснение на новостите в счетоводната практика и законодателство, както и консултации по всякакви други финансово-счетоводни казуси.
Предлагаме Ви още – комплексно счетоводно и административно обслужване, абонаментно обслужване на фирми и физически лица, задължителни регистрации в различни държавни и общински органи.
Извършваме първоначална регистрация на фирми, промени в обстоятелствата, продажби на търговски предприятия или части от тях.
Ще Ви помогнем и в избора на счетоводен софтуер.
А също така помагаме на нашите клиенти да изберат най-доброто съответствие с предлаганите от застрахователите тарифи, условия и надеждност.
Счетоводната практика е огромна и не е по силите на един служител да обхване всичко. Локалният счетоводител в една фирма се затруднява, когато трябва да реши по-сложни и нетрадиционни казуси. От една страна все по-често фирмите-клиенти поставят много въпроси, които в повечето случаи са най-малко счетоводни: ТРЗ, Кодекс на труда, социално осигуряване, търговски сделки. В тези случаи счетоводните къщи следят и реагират на всички промени в данъчното законодателство и уведомяват навреме своите клиенти. Те работят по-изгодно от гледна точка на разходите, а грешките са сведени до минимум. За тях обучението на персонала и анализът на практиката са задължителни. Информационна обезпеченост е абсолютно изискване в работата им. Счетоводната кантора поема отговорността за неправилно съставени отчети, неправилно начислени данъци или пропуснати срокове.
Сфера на обслужване
-
Комплексно счетоводно и административно обслужване на предприятия в сферата на: производство, земеделски производители, търговия на едро и дребно, услуги, ресторанти, туризъм, медицински услуги, строителство, софтуерни услуги, организации с нестопанска цел и др.
-
Данъчни и осигурителни консултации.
-
Представителство пред данъчните, осигурителни и други държавни органи.
-
Консултиране в областта на застраховане